Ceea ce construim este o sinteaza a ceea ce cunoaștem.
Misiunea Școlii Cunoașterii este sa faciliteze copiilor accesul la diverse medii informaționale.
Școala Cunoașterii
Suntem un facilitator de cunoaștere care utilizează tehnici dinamice educaționale actualizate și activități practice. Folosim structura a 4 „ministere” ale viitorului le numim noi, pentru că viitorul va apartine integrității, cunoașterii și bucuriei.
Educarea elevilor este strâns legată de gestionarea stresului și eustresului în timpul orelor de curs. Există numeroase probleme legate de motivarea elevilor pentru învățare, cum ar fi plictiseala, tensiunea psihologică negativă, monotonia informațiilor, irelevanța sau neaplicabilitatea informațiilor primite, competiția artificială cu un singur câștigător la final, mediu impropice de învățare, lipsa unui traseu de carieră identificabil, lipsa unui sistem de atractori pe pasiunea cunoașterii pentru elevi, absența unor trasee compensatorii ce pot oferi o a doua șansă, absența unor senzori calitativi privind dinamica mentală a elevilor în școală, absența unor direcții alternative de dezvoltare a competențelor elevilor, absența învățării prin experimentare directă și schimb reciproc de informații între elevi, absența dezbaterilor asupra unor probleme, absența unor idealuri înalte și a unui sistem complex de valori pe care școala ar trebui să-l promoveze, absența unor instrumente de lucru care să ofere feedback cu privire la problemele de sensibilitate sau procesare într-un domeniu la elevi, ceea ce poate influența abilitățile mentale ale acestora. De asemenea, absența programelor alternative care să ofere ruperi de simetrie și să aducă alte puncte de vedere asupra unor subiecte, absența unor alternative de programe care să asigure ruperi de ritm de învățare și accelerare sau decelerare a acestuia în funcție de importanța sau esențialitatea unor informații, absența problemelor deschise fără răspunsuri perfecte în care elevii să poată contribui, absența unui schelet de instrumente de gândire care să transcindă diferite domenii în jurul căruia se organizează curricula, absența preocupărilor cu privire la conținutul hărții mentale a elevilor și îmbogățirea acesteia și absența preocupărilor cu privire la stilul de învățare al elevilor și modul în care stilul de predare al profesorilor poate influența performanțele elevilor și dezvoltarea personalității acestora.
Ministerul Frumuseții
Misiunea ministerul este de a transmite importanța cuvântului de a publica activitățile școlii cunoașterii precum și utilizarea canalelor de creare, editare și transmitere a unei informații.
Ministerul Comunicării
Trăim și relaționăm cu tot ce ne înconjoară, este important să cunoaștem cum relaționăm, cum se creează armonia, ce este firesc, ce spune corpul nostru, ce spun reflexele rațiunii/iraționalitatea, cum să ne menținem sănătatea și cum să trăim frumos.
Ministerul Bucuriei
Energia bucuriei ne scoate din casă pentru activități. Ministerul bucuriei cuprinde activități dinamice (exemple: vizite la muzeu, teatru, circ, film, fabrici, companii, parc)
Ministerul Prieteniei
Coexistăm în acest spațiu cu 3 dimensiuni iar legăturile și sănătatea acestora se stabilesc prin valori și interese comune, le descoperim si dezvoltăm prin canalele prieteniei.